Utama >> Berita >> Dame Grease Mengatakan Dia Duduk di 50 Lagu DMX yang Dirakam di Rumahnya

Dame Grease Mengatakan Dia Duduk di 50 Lagu DMX yang Dirakam di Rumahnya

Grease Dame

Dame Grease mengatakan bahawa dia mempunyai puluhan trek DMX yang duduk di peti besi, dan dia melihat Def Jam untuk berpotensi melepaskan potongan itu.





Pengeluar Harlem dan rakan lama rapper mendiang membuat tuntutan melalui Instagram pada hari Rabu, kurang dari seminggu setelah kami menerima album pertama selepas kelahiran Xs,Keluaran. Projek ini dihasilkan secara eksekutif oleh Swizz Beatz, dan merangkumi sumbangan dari Jay-Z, Nas, Snoop Dogg, Westside Gunn, Avenue Beatz, dan AraabMuzik; tetapi Grease jelas tidak ada.



Yall Bersedia? @dmx #Amen Dihasilkan Oleh @ damegrease129, produser menulis. Saya akan memberikan tuan kepada @defjam sahaja… Album baru akan datang! Warisan diteruskan. The Passion and Soul dirakam di rumah saya dengan 50 lagu lagi!

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Dame Grease (@ damegrease129)

Grease memainkan peranan penting dalam karier awal Xs, ketika dia menangani sebahagian besar produksi untuk album debut rapper 1998,Gelap dan Neraka Panas.Projek multi-platinum, yang memulai debutnya di No. 1, merangkumi hits seperti Hows It Goin Down, Stop Being Greedy, dan Get at Me Dog yang dibantu oleh Sheek Louch, yang semuanya dihasilkan oleh Grease.



Pembuat hit akan terus bekerja dengan rakan baiknya X pada tahun berikutnya, membuat lagu untuk album kedua rapper 1998Daging Dagingku, Darah Darahku,1999-an... Dan Kemudian Ada X,2010-anTidak dipertikaikandan banyak lagi. Grease bercakap mengenai hubungannya dengan X pada tahun 2010 Getaran wawancara, di tengah-tengah pertempuran undang-undang dan perjuangan ketagihan Xs yang sangat diiklankan.

Produser tersebut memberitahu bahawa dia berusaha untuk memasukkan X kembali ke mod kreatif percuma, dan telah bekerja dengan X di studio kediamannya.

Kami telah merakam di buaian saya. Tidak ada tekanan, tidak ada media, tidak ada kiraan waktu studio. Kami mempunyai beberapa pasangan untuk campuran, pasangan untuk bawah tanah hanya berusaha untuk kembali kerjayanya, kata Grease, sebelum merujuk video yang X dilihat menjerit di ruang mahkamah. Dia bagus, selain kekejaman ini di sini. Semoga berjaya kerana dia tidak melanggar hakim atau apa-apa [dalam video itu]. Dia hanya bercakap dengan kamera. Tetapi hampir seperti apa yang dilakukannya diperkuat seribu kali lebih banyak. Mereka mengatakan bahawa dia bertindak gila. Dia hanya berkata, Yo, mereka berpura-pura dengan saya.



X meninggal pada usia 50 pada 9 April, kira-kira seminggu setelah dia dilaporkan mengalami serangan jantung. Tidak lama selepas Xs dimasukkan ke hospital, peguamnya Murray Richman memberitahuAkhbar Bersekutudia tidak pasti apa yang mencetuskan serangan jantung dan tidak dapat mengesahkan laporan bahawa ia disebabkan oleh dos berlebihan.