Utama >> Berita >> Eminem Mengenai Mengapa Dia Mencari Jay Z

Eminem Mengenai Mengapa Dia Mencari Jay Z

Em dan Jay di Detroit

Hampir dua dekad pengkhianatan sosiopolitik telah berlalu sejak pelancaran album raksasa Eminem Slim Shady LP . Selama bertahun-tahun sejak menjatuhkan instaclassics di mana-mana seperti 'My Name Is' dan 'Guilty Conscience,' Em tetap menjadi andalan radio sambil mencipta semula pendekatannya untuk permainan. Em terbaru, yang menampilkan BeyoncéKebangkitan semula, mempamerkan beberapa lirik langsung politik dan kariernya secara peribadi.





Dalam cerita penutup Kompleks barunya, Em membincangkan salah satu tema yang diterokai di single utama album 'Walk on Water': umur panjang. Bagi Em, tidak ada contoh yang lebih baik tentang bagaimana menavigasi harapan tersebut daripada Jay Z. 'Saya mencari Jay untuk banyak kotoran,' kata Em kepada Kompleks. 'Saya mencari Jay di mana dia berada dalam kehidupan dan saya mencari4:44, garisan pukulan. Saya mendengar muzik dengan cara yang mungkin tidak dilakukan oleh kebanyakan orang. Saya mencari, sama seperti mereka mencari perkara lain. Mereka mungkin mencari rasa, atau apa sahaja. Saya mencari ketajaman dan saya mencari garis panduan. Dia mempunyai banyak garis pelik lucu.



5a36fbf31f816d4a7545fb19'>

Bagi mereka yang baru dalam permainan ini, Em menambah, kerjaya Jay adalah contoh hebat bagaimana 'tidak ada had masa' untuk seni. 'Sepertinya dia dapat melihat apa yang terjadi dalam hip-hop,' kata Em. 'Dia sangat selaras dengan masa dan kemudian dia melakukan sesuatu dengan cara sendiri, dan kemudian orang lain mengikutinya. Itu luar biasa bagi saya, jadi saya selalu mengharapkan Jay untuk itu. '

Pada akhirnya, Em merasakan genrenya masih terlalu muda untuk mengetahui berapa lama seorang artis dapat meneruskannya. 'Saya fikir kita masih tidak tahu berapa lama seseorang boleh melakukannya,' katanya.

Untuk pengalaman Complex x Eminem sepenuhnya, klik di sini.