Utama >> Berita >> Inilah Persembahan Kanye Wests di Tayangan Musim SNL

Inilah Persembahan Kanye Wests di Tayangan Musim SNL

Kanye West

Ini satu lagi malam yang besar untuk Kanye West.





Sebelum melancarkan album studio kesembilannyaYandhi- pelepasan penuh ketiga ini dalam empat bulan terakhir - rapper Chicago kembali keSiang Malam Sabtupentas sebagai tetamu muzik pembuka musim. Dan seperti yang kita semua harapkan, pertunjukannya adalah acara bertabur bintang.



Kanye mempersembahkan 'I Love It,' dengan Lil Pump, bersama dengan lagu baru dengan TeyanaTaylor yang disebut 'WeGot Love' yang pada awalnya merupakan lagu untuk album Taylor tetapi tidak membuatnya kerana masalah acarar yang melibatkan Lauryn Hill. Lihat persembahan di bawah melaluiTayangan Perdana Dunia.

Kanyealso membawa Kid Cudi dan 070 Shake untuk membuat 'Ghost Town.'

Sebelum episod disiarkan, dilaporkan bahawa Kanye telah mengetuk Spike Jonze untuk membantu persembahan kreatif.



Sekiranya anda terlepasSNLtayangan perdana musim, anda dapat melihat Kanye dan rakan-rakan melakukan perkara mereka dalam video di atas dan di bawah ini — sesuatu yang dapat menahan anda sementara kami menungguYandhitiba.

Projek ini, dipercayai sama dengan tahun 2013Yesus, diumumkan dua minggu lalu di media sosial. Sejak itu, Kanye memberikan sedikit rasa apa yang akan disampaikannya, bermain potongan yang belum selesai, berkongsi coretan di media sosial, dan mengesahkan artis tamu seperti 6ix9ine dan XXXTentacion yang lewat.

Tidak lama sebelum miliknyaSNLpenampilan, Kanye mengumumkan bahawa dia hanya menukar namanya menjadi Ye, yang juga menjadi tajuk album studio kedelapannya.



makhluk itu secara rasmi dikenali sebagai Kanye West

Saya YE

- Ye (@kanyewest)29 September 2018

Penyanyi rap itu bercakap mengenai moniker tersebut semasa wawancara dengan Big Boy awal tahun ini.

Saya percaya 'ye' adalah perkataan yang paling biasa digunakan dalam Alkitab, dan dalam Alkitab, itu bermaksud 'anda', '' kata West mengenai keputusannya untuk menamakan projeknya setelah dirinya sendiri. Jadi saya, saya, ini kita. Ia berasal dari Kanye, yang bermaksud satu-satunya, hanya kepada Ye — hanya menjadi gambaran tentang kebaikan, keburukan, kebingungan kita, semuanya. Album ini lebih mencerminkan siapa kita.



Lihat catatan ini di Instagram

#KanyeWest menerangkan maksud Ye kepada Big Boy! @BigBoysNeighborhood @ Real923LA #WSHH

Catatan yang dikongsi olehWorldStar Hip Hop // WSHH(@worldstar) pada 3 Jun 2018 pada 6:42 pagi PDT