Utama >> Berita >> Kodak Blacks Sejarah Masalah Undang-undang

Kodak Blacks Sejarah Masalah Undang-undang

Kodak Hitam

Sebilangan orang tidak dapat keluar dari jalan mereka sendiri; Kodak Black adalah salah satu daripada mereka. Rapper Florida, yang menandatangani kontrak dengan Atlantic Records pada bulan Oktober 2015, telah menerima tanda bersama dari Drake, mencatat ciri hebat untuk Montana Perancis, dan menjaringkan 10 hit terunggul. Semasa dia meningkat dalam permainan rap, rapper berusia 19 tahun dari Pantai Pompano juga telah melihat bahagiannya dalam drama kerana hidupnya melakukan jenayah.





Pada masa yang sama, Kodak telah menuduh sejumlah tuduhan serius yang membuat dia tidak berkunjung dan, yang lebih penting lagi, membuatnya tidak benar-benar menjadi superstar yang dikatakan oleh doktor haiwan seperti Master P. Baru minggu ini, Kodak didapati bersalah melanggar pembebasan bersyaratnya setelah mendapat hukuman percubaan selama lima tahun pada bulan Mei 2016. Bagi anda yang tidak biasa dengan banyak kes pengadilannya, berikut adalah pecahannya.



14 Okt 2015 - Kejadian Pantai Pompano

Oktober, 2015 semestinya bulan kemenangan bagi Kodak; bukan sahaja dilakukanDrake hantarkan sebuah Instagram yang menari ke lagu Kodak 'Skrt,'dia juga masuk ke Atlantic Records. Tetapi dua minggu sebelum IG Drake, Kodaktelah ditahanatas tuduhan merompak, bateri, penjara palsu kanak-kanak, dan pemilikan ganja. Dia dituduh memaksa beberapa orang masuk ke dalam kereta setelah dia menyangka seseorang masuk ke rumahnya. Dia kemudian dibebaskan dengan ikatan.

25 Disember 2015 - Perhentian lalu lintas St Lucie County

Pada Hari Krismas, 2015, Kodak ditarik balik dan dikenakan dua tuduhan ganja yang salah: satu kerana mempunyai 20 gram atau kurang gulma kepadanya, yang lain untuk peralatan dadah.

6 Februari 2016 - Kejadian Carolina Selatan

Kodak Black dilaporkan bermain kelab malam Treasure City di South Carolina pada 6 Februari 2016 ketika, seperti yang dikatakan oleh Mejar Michael M. Nunn, Kodak 'didakwa terlibat dengan bateri seksual mangsa di sebuah hotel yang terletak di 2120 West Lucas Street , Florence, SC. ​​' Mangsa mengatakan bahawa dia menemani Kodak ke kamar hotelnya, di mana dia dikatakan telah merobek pakaiannya, merogol, dan menggigit mangsa di Comfort Inn and Suites.



21 Apr 2016 - Penangkapan Pantai Hallandale

Kodak kembali menghadapi masalah pada bulan April tahun itu, ditangkap di Pantai Hallandale, Florida atas tuduhan memiliki senjata oleh penjahat yang disabitkan, memiliki ganja, dan melarikan diri dari polis. Detektif yang terlibat dalam kes ituberkata pada masa itubahawa Kodak cuba menghindari polis ketika mereka berusaha menariknya, dan bahawa keretanya adalah sebahagian daripada beberapa perjanjian dadah.

18 Mei 2016 - Penangkapan Miami

Kodakdijemput lagikira-kira sebulan kemudian untuk tuduhan rompakan bersenjata dan penjara palsu. Dia dimasukkan ke dalam tahanan polis.

17 Ogos 2016 - Waran tertunggak membuat Kodak dipenjara

Mengikut Sentinel Matahari , Kodak ditetapkan untuk menerima kesepakatan pengakuan yang memungkinkan dia melarikan diri dari penjara, tetapi dua waran tertunggak kembali menghantui dia. Yang pertama adalah waran dari Florence, Carolina Selatan, yang menuduh Kodak melakukan perlakuan seksual jenayah; yang kedua adalah untuk penebangan rumpai dari Disember 2015. Kodak dilaporkan telah melewatkan tarikh pengadilannya pada Julai 2016 kerana pelanggaran rumpai kerana dia berada di penjara.



Semasa pendengaran ini, naib presiden eksekutif Atlantic Records Michael Kushner hadir, dan mengatakan bahawa Kodak mempunyai 'masa depan yang cerah sebagai artis rakaman.' Dia akhirnya mendapat satu tahun tahanan rumah dan lima tahun percubaan, yang dikatakan telah puas Kodak, memandangkan tuduhan yang diadili kerana dijatuhkan hukuman maksimum 55 tahun.

19 September 2016 - Kodak tidak mahu bertanding

Kodak kembali ke mahkamah pada bulan September untuk mengaku tidak bertanding atas tuduhan pelanggaran kesalahan yang disebutkan di atas. Dia dijatuhi hukuman empat bulan penjara, dan juga kerana lesen memandu ditangguhkan selama satu tahun dan perlu membayar $ 298 sebagai kos mahkamah.

1 Dis 2016 - Kodak percuma dengan bon $ 100K

Setelah menjalani waktunya di Florida, Kodak dihantar ke South Carolina untuk menangani tuduhan serangan seksualnya. Dia dapat berjalan bebas setelah membayar bon $ 100,000, melampirkanTwitter bahawa dia'gembira kerana akhirnya pulang ke rumah keluarga dan rakan-rakan saya.'



28 Februari 2017 - Kembali ke penjara

Semasa Kodak dalam masa percubaan, dia sepertinya tidak mengerti bahawa dia seharusnya 'tetap terkurung di tempat kediamannya yang diluluskan kecuali satu setengah jam sebelum dan sesudah pekerjaan yang disetujui, pekerjaan perkhidmatan awam, atau kegiatan khas lain yang disetujui oleh pegawai . ' Seperti yang anda ketahui, Kodak ada di mana-mana, dari berjalan ke gelanggang dengan Adrien Broner di Cincinnati hingga muncul di sebuah kelab di Miami.

Pelanggaran percubaan berpunca dari tuduhan penjara palsu Mei 2016, dan ia menjatuhkan Kodak kembali ke penjara di Broward County, Florida. Kodak dikurung sejak dulu tanpa ikatan. Wakil dari Atlantic memberitahu kami pada masa itu bahawa 'peguam Kodak bekerja dengan tekun dalam perkara ini.' Jelajah Hitam dan Lebih Baik yang ditangguhkannya ditunda.

5 Apr 2017 - Serangan kelab jalur tuduhan

Kodak kembali dalam masalah hukum setelah seorang wanita menuduh Kodak menumbuk dan menendangnya di Club Climaxx, sebuah kelab strip di Miami-Dade tempat dia bekerja. Meskipun tidak ada tuduhan formal yang diajukan terhadap Kodak, laporan insiden polisi diajukan dan disampaikan kepada pengadilan dalam sidang. Tuduhan penyerangan ini ditambahkan ke dalam daftar pelanggaran percubaan yang telah dibuat oleh Jabatan Pembetulan Florida di Kodak.

Seperti yang dinyatakan dalam laporan itu, mangsa didatangi sekitar jam 3 pagi pada 2 Februari 2017 semasa pergeseran bartending. Kodak didakwa 'mendekatinya dan mulai bertindak berperang,' dan ketika mangsa mendorongnya pergi, 'dia mula memukulnya berkali-kali ke seluruh tubuhnya dan kemudian menendangnya, berhenti tidak lama kemudian.' Mangsa dikatakan telah meneruskan pergeserannya, tetapi memberi amaran kepada polis pada malam berikutnya.

21 Apr 2017 - Kejadian pengurusan kemarahan

Semasa perbicaraan mengenai pelanggaran percubaan Kodak Black, penasihat pengurusan kemarahannya Ramona Sanchez memberi keterangan bahawa dia 'sengaja mengganggu' sesi yang diperintahkan mahkamah. Pada awalnya, dia dikatakan 'bersendawa berulang kali', tetapi ketika dia diminta untuk pergi, dia tidak akan melakukannya. Ketika Sanchez mengatakan bahawa dia akan menelefon 911, Kodak dilaporkan meraihnya dengan pergelangan tangan dan telefonnya.

26 Apr 2017 - Bersalah kerana melanggar tahanan rumah

Keputusan dalam kes pelanggaran penangkapan rumah Kodak? Bersalah atas lima tuduhan. Kodak dikatakan telah melihat selama lapan tahun kerana melanggar percobaannya, tetapi sampai sekarang, tidak ada kata mengenai apakah hukuman penjara Kodak akan diperpanjang kerana keputusan ini.

Kodak Black dijatuhkan hukuman di mahkamah pada 4 Mei kerana dijatuhkan hukuman.