Utama >> Berita >> Tyler, Ceramah Pencipta Dibatalkan, DJ Khaled, dan Verzuz di Ebro dalam Wawancara Pagi

Tyler, Ceramah Pencipta Dibatalkan, DJ Khaled, dan Verzuz di Ebro dalam Wawancara Pagi

Langgan Di Youtube

Tyler, Pencipta duduk bersama Ebro Darden, Laura Stylez, dan Peter Rosenberg di Hot 97 untuk membincangkan segalanya dari membatalkan pemikirannya mengenai LOX vs Dipsetverzuz.





Salah satu titik perbincangan terbesar di sekitar album terbaru TylersHubungi Saya Sekiranya Anda Hilangadalah kehadiran DJ Dramas. Dengan banyaknya peminat rapper / produser yang lebih muda, ada reaksi yang berpecah bahawa mereka yang mengetahui itu menggelikan, atau mungkin menyinggung perasaan. Tyler, bagaimanapun, menganggapnya hebat.



Ia menarik untuk ditonton. Seronok, hebat, saya menyukai kenyataan bahawa mereka boleh mengemukakan soalan, kata Tyler pada titik 2:50 dalam video di atas ketika ditanya mengenai beberapa peminatnya yang lebih muda yang bereaksi terhadap kehadiran DJ Drama diHubungi Saya Sekiranya Anda HilangSaya suka kenyataan yang mereka tidak tahu. ... Memiliki beberapa kanak-kanak berusia 17 tahun dari Montana tidak tahu mengapa lelaki ini menjerit membiarkan mereka mendengarnya secara berbeza ... Saya suka itu. ' Dia juga menambah bahawa menarik untuk melihat reaksi orang yang sudah mengetahui tentang DJ Drama.

Tyler juga merenungkan beberapa tanggapan awal terhadap muziknya, dan menyarankan dia dan Odd Future tidak akan berjaya jika mereka keluar hari ini dengan sikap yang sama seperti yang mereka lakukan sekitar 2010-2012. 'Kami datang pada waktu yang tepat,' katanya di tanda min-22. 'Anda masih boleh menjadi gila, anda masih boleh menjadi kanak-kanak dan bercinta. Anda masih boleh mempunyai satira, membenarkan orang untuk melakukan perbualan walaupun anda tidak setuju. '

Dari situ, lelaki berusia 30 tahun itu memikirkan bagaimana orang akan kembali dan menemui masalah yang dikatakan orang pada masa lalu, dan mencadangkan mengapa dia dilarang dari UK dan Australia untuk beberapa waktu. 'Saya rasa beberapa orang benar-benar tidak peduli dengan kotoran yang mereka keluhkan, Tyleradded. Saya tidak peduli dengan apa yang dikeluhkan orang lain, kerana saya mempunyai kehidupan sendiri. Saya betul-betul mementingkan diri sendiri dengan apa yang saya lakukan. Kadang-kadang saya suka, saya berharap lebih ramai orang lebih mementingkan diri sendiri daripada melakukan persembahan yang baik, saya peduli. Adakah anda tidak perlu melakukan? ... Saya tidak mengatakan semua orang tidak peduli, hanya ada banyak [prestasi].



Dia juga mengatakan bahawa tidak seperti banyak pembatalan ini hari ini, dia dilarang bepergian pada satu ketika, dan dia meminta polis menutup pertunjukannya. Ini adalah perkara yang benar, ini bukan gadis kecil berusia 14 tahun seperti, 'Dia mengatakan perkataan ini, kita harus membawanya keluar dari sini,' katanya. Ini adalah kehidupan sebenar, omong kosong pemerintah.

Pada tahun 2019, Tyler mengalahkan DJ Khaled untuk tempat No. 1 denganIGOR, yang mengungguliBapa Asahdbanyak mengecewakan Khaled. Pada titik temu ramah selama 51 minit, Tyler menangani situasi itu sekali lagi dan mencadangkan dia melihat mengapa Khaled bertindak balas seperti yang dia lakukan.

Bro bahawa Khaled seperti ... itu menyeronokkan, ia hanya melihat seorang lelaki mati di dalam. Orang pelik itu menang, saya berjalan bulan di rambut palsu, katanya. Ini semua orang ada di albumnya.Semua orang. ... Dia tidak salah, saya tidak di kedai gunting rambut, saya tidak di kelab, saya tidak di belakang Maybach. Dia tidak salah, tapi bagaimana sekarang?



T terus mengatakan sebahagian dari dirinya sama sekali tidak menyukai itu, kerana terasa seperti usaha lain untuk mengasingkannya dari dunia hip-hop. Bagi sebilangan lelaki seperti itu secara tidak langsung menjadi seperti, Itu bukan rap sebenar, bukan muzik Hitam sebenar, seperti itulah rasanya, katanya. Saya tidak mengatakan apa-apa, saya hanya membiarkan No. 1 bercakap. E *** ego harus menanganinya, kerana seluruh identitinya adalah No. 1. Dan ketika dia tidak mendapatkannya, itu duduk dengannya lebih lama dalam masa nyata daripada saat itu. Saya bergerak, melakukan beberapa pertunjukan, pergi ke London, meneruskannya.

Tylersaid mengatakan bahawa ketikaIGORmencecah tempat No. 1, DJ Khaled tidak senang kehilangan seseorang yang dia anggap sebagai orang terkurang. Bahawa ego kempis, neraka mungkin tidak pernah mengakuinya, katanya. Perasaannya yang tidak menyenangkan terhadapnya. ... Saya mempunyai rasa hormat kepadanya.

Lebih dekat ke akhir wawancara, Tyler bercakap tentang mengapa dia begitu mementingkan muzik yang dikeluarkannya, dan bagaimana dia melihat kualiti itu dalam persembahan Jadakiss di LOX xDipset baru-baru iniverzuz. Jadakiss sakit pada malam itu, katanya. Saya seperti, Ini akan menjadi sejuk, tetapi saya rasa Dipset mendapat ini, bukan? Bro, Jadakiss, bro ... lelaki itu peduli. Dia memberikan fuck! Setiap kali dia tampil, dia dan Styles P, tidak akan ada 80 n *** di atas panggung.



Saya peduli dengan apa yang saya buat!@tylerthecreatorbercakap untuk membuktikan orang salah & amp;@Therealkiss'#Verzuzprestasi minggu ini dengan@EBROINTHEAM.

Tonton perbualan CLASSIC:https://t.co/XjOWFRunXj pic.twitter.com/ysx649YOH8

- PANAS 97 (@ HOT97)6 Ogos 2021

Tonton temu ramah penuh di atas.